02
sep
Respijtzorg; een moment voor jezelf. Beek
Onder begeleiding van een gastspreker wordt uitgelegd welke mogelijkheden er voor mantelzorgers zijn om even tijd voor zichzelf te nemen. Hoe kan ik weer voldoende energie  krijgen om het zorgen vol te houden? Medewerkers van Vivantes, Zuyderland en Zorghuis Beek komen vertellen over verpleeghuiszorg en de weg naar het verpleeghuis. Ook komt een vrijwilliger van "Handen in Huis" vertellen over opgeleide 24 uurs vrijwilligers die thuis ingezet kunnen worden tijdens een aantal vakantiedagen van de mantelzorger. We sluiten af met een interactie voor geintresseerden waarbij we ingaan op het delen van ervaringen, wensen en het gezamenlijk vinden van oplossingen. Aanmelden is wenselijk via mantelzorg@piw.nl of via 046-4575700 bij Astrid Vermeulen
aanmelden
19
sep
themabijeenkomst / workshop "Valpreventie"
De workshop “Vallen en valpreventie in combinatie met Bukken en Tillen” zal worden verzorgd door Roy Houben (Fysiotherapeut) en Inge van den Kerkhof (Ergotherapeut). Tijdens deze workshop krijgt u tips en adviezen die u diezelfde dag nog kan toepassen in uw dagelijks leven. Het betreft in interactieve workshop waarin de therapeuten u voorzien van informatie maar ook diverse zaken laten ervaren en aanleren. Dus wilt u het valrisico verkleinen en beter leren bukken en tillen? Kom dan! Heeft u vragen? Neem dan contact op met Betsie Horrichs, 06 - 36 56 86 56 of mail: bhorrichs@piw.nl  
aanmelden

klachten

Onze beroepskrachten doen hun uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. U kunt dan gebruik maken van de klachtenregeling.



Klachten nemen wij serieus
Partners in Welzijn neemt haar klanten serieus, óók als ze een klacht hebben. Wij willen graag leren van uw klacht en samen met u naar een oplossing zoeken.



Wie kan een klacht indienen?
Als klant van Partners in Welzijn kunt u een klacht indienen. Ook als vertegenwoordiger 
- ouder, verzorger of advocaat - van een klant kunt u een klacht indienen.


Klik hier om alle praktische informatie over het indienen van een klacht te lezen. Uitvoerige informatie leest u bovendien in onze klachtenregeling.