12
mrt
Bijeenkomst mantelzorgers ontmoeten elkaar -- Thema: Dementie
Als mantelzorger sta je klaar voor een naaste, je doet allerlei zorg- en regeltaken en hebt een luisterend oor. Wil je dit graag  blijven doen, dan is het nodig ook af en toe tijd voor jezelf te nemen en stil te staan bij wat jou bezighoudt.                          Daarom organiseert Steunpunt Mantelzorg  bijeenkomsten voor mantelzorgers, om onder het genot van een kop koffie, een goed gesprek te hebben of gewoon even op andere gedachten te komen. Aangezien we regelmatig mantelzorgers aan tafel krijgen, die een naaste hebben met (beginnende) dementie, hebben wij deze bijeenkomst een gastspreker van vrijwilligersorganisatie de Brug uitgenodigd. Tijdens de bijeenkomst wordt o.a. informatie gegeven over dementie, als ook handige tips voor de omgang met iemand met (beginnende) dementie en hoe grenzen te bewaken. Verder is er volop gelegenheid voor het stellen van vragen en het uitwisselen van ervaringen. Vooraf aanmelden is niet verplicht, maar wel wenselijk. Dit kan via onderstaand formulier.  Meer informatie over deze bijeenkomst? Neem contact op met Betsie Horrichs, 06 – 36 56 86 56 of met Lara Janssen 06 - 40 76 11 84.
aanmelden
21
mrt
Mantelzorgbijeenkomst Beek
Noteer alvast in uw agenda; op 21 maart aanstaande organiseert Steunpunt Mantelzorg Beek weer een bijeenkomst voor mantelzorgers. U bent vanaf 13.30 uur van harte welkom in de aula van Partners in Welzijn, Molenstraat 158 Beek (bereikbaar via de parkeerplaats achterom). Verdere informatie over het thema van die middag zal spoedig volgen. 
aanmelden

klachten

Onze beroepskrachten doen hun uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. U kunt dan gebruik maken van de klachtenregeling.



Klachten nemen wij serieus
Partners in Welzijn neemt haar klanten serieus, óók als ze een klacht hebben. Wij willen graag leren van uw klacht en samen met u naar een oplossing zoeken.



Wie kan een klacht indienen?
Als klant van Partners in Welzijn kunt u een klacht indienen. Ook als vertegenwoordiger 
- ouder, verzorger of advocaat - van een klant kunt u een klacht indienen.


Klik hier om alle praktische informatie over het indienen van een klacht te lezen. Uitvoerige informatie leest u bovendien in onze klachtenregeling.